onsdag 22 maj 2013

Shopping on my own

Idag är jag ledig, och imorgon med. Gud så härligt alltså:) Sen jobbar jag visserligen hela helgen, men det känns rätt okej när jag har så mycket ledigt ändå den här veckan.

Idag var jag på stan för att inhandla lite mer förnödenheter till vår Greklandsresa. Kände att jag behöver lite fräscha basplagg, såsom vanliga t-shirtar och linnen. Så det blev t-shirtar i svart, blått och vitt och linnen i blått och vitt, det passar också till de mesta, färgglada underdelar som jag har i form av klänningar och kjolar och även tunna byxor. Blev lite smycken också, inte så dyra utan lite mer roliga härliga till sommaren:)


 Turkost halsband från MQ, endast 149 kr, härlig färg som man blir glad av!
Örhänden och armband i silver, båda från Sisters. Armbandet är lite bredare än vad det ser ut som på bilden, så att ni liksom får rätt bild av det.
Så det var väl ungefär det, som jag hittade. Känns skönt att jag nu har i princip allt till vår resa. Idag kom också biljetten på mailen att skriva ut, så nu känns det som ännu mer verkligt att vi faktiskt åker, om typ mindre än en månad, awesome!

Det blir nog en ganska så lugn och skön dag idag, resten av dagen ska jag vila, tror jag, vi kanske ser någon film ikväll och så.  Läsa en bok är också ganska härligt en skön ledig dag.
Till middag ska jag laga fetaostbiffar med couscous, sallad och en jättegod sås som jag hittade i min härliga kokbok av Hannah och Amanda. Kommer tyvärr inte dela med mig av receptet utan ni får helt enkelt köpa deras fantastiska kokbok istället! Man kan ju inte få allt gratis:) Annars får ni helt enkelt bjuda in er till oss på middag, så kan jag laga såsen åt er, det blir ju också mums!

Inga kommentarer: