tisdag 7 maj 2013

Kroppslyx gånger flera

På jobbet har vi en katalog från Dermosil (Dermoshop.se) där vi kunnat beställa lite produkter om vi vill. Jag beställde i förra veckan och igår kväll när jag kom till jobbet hade mina fina produkter kommit:
Primo, brun utan sol, som faktiskt inte luktar lika mycket brun-utan-sol som andra produkter. Ska inte använda detta så mycket utan egentligen satsar jag på lite riktig färg innan vi åker till Grekland. Jag vill kunna bygga upp den brännan där och inte vara helt osolad, för då kommer jag säker bränna mig ännu mer. Men iallafall, nu när det redan i maj är så fint väder och jag helt plötsligt vill ha klänning måste jag ha lite färg på benen.
Jag köpte också läppglans, har redan provat detta och det har en lätt doft av vanilj/tofée, det var såå bra! Mjuk och härlig och känns lyxig! Köpte en ögoncreme som många på jobbet provat och tyckte denna är så bra, så nu är det upp till bevis för mig, ska prova ikväll innan jobbet:) Och sist, men absolut inte minst, så köpte jag en socker- kroppspeeling med doft av vanilj. Det är små strösocker-flingor i, eftersom den heter sockerpeeling, och ser ut som värsta grädden, helt fluffig och fin, luktar fantatiskt gott  av vanilj! Denna ska jag prova vid morgondagens dusch, härligt!
Tänkt så glad man kan bli av sådana här härligt doftande kroppsprodukter, fantastiskt liksom:) Det har verkligen blivit så viktigt för mig det här med body lotion, ansiktsrengöring, schampoo och balsam och så vidare, känns som om huden och håret mår mycket mer långsiktigt bra. Just nu förstår jag inte hur jag förut kunde tvätta ansiktet med tvål och vatten, om jag gör det nu stramar det så att jag håller på att bli galen, hemskt. Så mitt råd till er idag: unna er och lyxa ner er, det är inte fåfängt utan bara medvetenhet och betyder att DU själv betyder MYCKET för DIG. Because you´re worth it liksom.

Inga kommentarer: