måndag 6 maj 2013

Shopping shopping



Under vår helg i Stockholm var mitt huvudsakliga mål vad gäller shoppingen, att hitta kläder till vår Greklandsresa i juni. Jag hittade svarta shorts från HM, jättefina, passar till linne och så, både till kvällen och dagtid. Jag köpte även en strandklänning från Indiska (hoppas hitta fler sådana liknade, inte så dyra utan bara sköna att ha till stranden. Till sist hittade jag även blå fina chinos till sommaren, från Whyred. Kul! Är nöjd men kanske inte tillräckligt ännu, får försöka hitta fler enkla sommarplagg och en bikini måste jag ju såklart ha. Hoppas att jag hittar det jag vill ha, annars ska jag åka upp till Stockholm själv en dag nu i maj och gå på stan för mig själv. Men först får jag försöka kolla upp ordentligt vad Linkan har att erbjuda, innan jag ger upp.

Inga kommentarer: