söndag 26 maj 2013

Klänningslyx

Idag tyckte jag att vi behövde lite glamour såhär på söndagen. Lägger därför ut denna bild på en grå härlig skapelse som denna någon, som jag inte vet vem det är på bilden, har på sig. Så himla fin verkligen:) Bilden är lånad från newmyroyals.com

Idag är det ju då annars morsdag, ska ringa mamma sen! Måste ju gratta lite, även om jag kan tycka att det känns överdrivet med presenter, något mer tänkvärt som en blomma, frukost på sängen eller liknande tycker jag är mycket mysigare. Men det blir det ju tyvärr inte så mycket av nu för tiden när jag inte bor hemma längre. Men grattis iallafall till alla mammor idag!!

Ikväll ska jag jobba igen, och imorgon bitti också. Sen ska jag plugga hela måndag kväll och tisdag. Hemtenta i en bronsutbildning jag gått på jobbet, som ska vara inlämnad på onsdag. Puh vad jag inte saknar universitetet....

Inga kommentarer: