tisdag 9 november 2010

08:12

Första snön har fallit, åh så fint det är! Men åh så tidigt den kom, burr! Direkt som det började snöa på kände jag värsta julkänslan också. Läste om julkalendern som ska gå på tv: i tidningen imorse, mysigt ju. Den verkar riktigt bra i år. Så nu sitter jag här hemma och myser i värmen och tittar ut på den snöiga uteplatsen vi har, känns som om alla snöberg nyss försvann och nu har jag liksom en underlig känsla av att det kommer vara vitt nu tills februari typ, samma gamla snökaos som förra vintern. Och vi som ska åka tåg till Nyköping på fredag innan Berlin, det blir en upplevelse det, hoppas vi kommer fram. VI MÅSTE KOMMA FRAM! för på lördag åker vi till Berlin som sagt, ska bli så kul så att jag dör!

Ikväll ska jag och älskling åka till Norrköping och äta på restaurang med Emelíe och Karolina, det blir också kanonmysigt! Men innan det en lång dag med plugg framför mig...ska äntligen komma till skott och börja skriva på min pedagogik/informatik rapport. Kunde de inte ha valt något roligare ämne iallafall? usch segt. Men nu ska jag väcka älskling, sen blir det frukost nr 2 och kaffe.