tisdag 23 november 2010

15:34

Det är synd om mig, jag är sjuk. Haha, ja det är bäst att skratta lite så man inte känner sig helt nere, höhö! Jag stannade i och med det hemma idag från praktiken, får helt enkelt ta igen en dag nästa vecka istället. Det är ju inte mycket att göra åt. Just nu sitter jag här uppkrupen i sängen med laptop-kudde och dator. Jag vägrar ha min relativt nya dator i knät eller i sängen eller på andra mjuka underlag över huvud taget. Uschis! Fläkten och datorn blir jättevarma av det, sluta med det människor, ni har sönder er dator!

Alltså, idag görs inte mycket. Jag sitter och slöpluggar lite sådär lagom mycket medan älskling sitter i köket och spelar Sims 3, ja hon är helt totalberoende! Nyss drack vi kaffe och åt mjuk chokladkaka (ni vet sockerkaka med choklad). Mums! Man får unna sig när man är sjuk helt enkelt.

ikväll ska vi se någon film och mysa, imorgon kväll har jag praktik igen, trots genomförkylning, det är illa det där..

Inga kommentarer: