onsdag 17 november 2010

12:28

Idag har jag hunnit med en hel del, typ allt förutom att ha pluggat!
Jag har druckit elva-kaffe med mig själv och kollat igenom all rolig post vi fick idag: åhlens-katalog med mina saker att önska sig till jul (plus lite bonuskuponger), Cervera-katalogen med saker att önska sig i jul även i den. Snabbt kollat igenom den nya Elle-tidningen jag fick idag:) Jag har även beställt hårpodukter från Redken på nätet, fick schampoo, balsam, inpackning och värmeskydd: allt för bara 500 pix typ, asbilligt! Jag har även diskat och plockat iordning lite i lägenheten. Allt förutom att plugga alltså. Ska iallafall börja läsa lite till terminstentan som jag ska göra om snart igen, rapportskrivandet går bara inte att börja på just nu, det är verkligen segt innan man har kommit igång. Usch!

Någon gång på eftermiddagen kommer Bea hem, får jag lite sällskap iallafall:) Hon har skola från 10 till någongång när hon är färdig och har arbetat med sin grupp..
Ikväll äre Bonde söker fru och Greys som gäller, tv-onsdag som vanligt:)

puss

Inga kommentarer: