onsdag 24 november 2010

11:13

Det är inte längre en teori, det är fakta! Jag har smittat min älskling med min tråkiga förkylning. Igår kväll hostade jag så mycket när vi skulle sova att jag aldrig trodde hon skulle få sova. Själv var hon så snorig att hon fick snyta sig stup i kvarten, hon får antagligen göra det i skolan nu också där hon är. Stackaren! Men det var visst bara ett seminarie typ, sen skulle hon få gå hem. Själv hade jag verkligen inte ork att gå till praktiken idag, jag är liksom för sjuk. Får vänta och hoppas på att jag är bättre tills imorgon, då måste jag gå dit verkligen.

Hoppas förresten att ni har klickat på länken och kollat in den fina mattan på mio som jag vill att vi ska köpa. Jag kommer antagligen tjata ihjäl mig på Bea tills vi köper den, iiih!

Inga kommentarer: