torsdag 25 november 2010

12:01

Uppdatering från sjukhemmet: Jag och L-skling snorar fortfarande ikapp och jag hostar som en galning emellanåt. Vi är alltså ganska sjuka fortfarande, jag fick helt enkelt stanna hemma från praktiken även idag. Så enkelt är det! Vi får väl plugga, dricka kaffe och bara ta det lugnt helt enkelt.

Igår kväll började jag titta på den där serien i fyran, typ Maria Wern någonting hette den, var ju riktigt läskig. Jag blir rädd, nu när jag kanske har kommit på vem mördaren är blir jag ännu mer rädd! Haha, jag vågade inte sitta kvar i vardagsrummet själv sen utan fick flytta ut mi dator till älskling satt. Haha, jag är lite töntig sådär ibland. Jag blir inte rädd för skräckfilmer där de bor sjuka typer i skogen som levt där hur länge som helst och dödar folk och sånt, för det vet jag liksom att det inte kan hända på riktigt. Men jag vet att mord och sånt i Beck kan hända på riktigt så därför blev jag rädd igår, sådant skulle kunna hända på riktigt. ....