måndag 29 november 2010

20:19

Maten var då verkligen delicious! Älskling gjorde ett bra jobb:)
Nu sitter jag och kollar med ena ögat på de bortskämda ungdomarna på svt1 medan jag pluggar. Snart blir det nog en kaffe till tv-programmet. Det börjar liksom suga efter lite kaffe, mums!

Imorgon har jag tenta 8 till 13. Sen efter det ska vi ses i gruppen och jobba med en sammanfattning på kvalitativ metod som vi ska skriva. Jag kommer helt enkelt vara helt slut när jag kommer hem imorgon kväll. Sen onsdag blir det också skola 8-10 innan jag ska gå hem och skriva rapport och sedan sova lite på eftermiddagen då jag har praktik natt onsdag till torsdag vilket innebär att jag sedan får gå hem och lägga mig och sova torsdag på dagen. Även natten mellan torsdag och fredag ska jag ha praktik natt, puh! Sen efter helgen är det äntligen slut på all praktik! Fredag blire födelsedagsmiddag för bea med lite kul folk:) Längtar!

Inga kommentarer: