fredag 19 november 2010

12:01

Idag känner jag mig sjuk, har en sådan där kittlande/kliande känsla i halsen som betyder förkylning och hosta. Hoppas jag har fel! På detta har jag haft mensvärk och min mun värker som vanligt (någon slags infektion som jag har haft sedan i tisdags typ. Jag fick dricka juice till frukosten imorse ur sugrör, så det inte skulle svida så förbannat mycket på insidan av kinden där jag har typ 3 lite variga blåsor, låter mysigt va?

Idag är det kallt och ser inte alls skönt ut ute, men jag och älskling ska iallafall vara duktiga och gå en promenad, vi ska köpa fika, för ikväll/eftermiddag ska vi namnsdagsfika, det är nämligen Elisabeth idag.

När som helst kommer gubbarna från Kungsängen och levererar vår fina 1,80 säng, ska bli som en dröm att sova i den i natt!

Puss

Inga kommentarer: