fredag 26 november 2010

17:52

Snart är det alltså jul, på söndag är det första advent och jag och älskling ska julpynta med ljusstakar och bara enstaka små tomtar, det får liksom inte vara föör mycket:) Sen ska jag ju såklart se julkalendern första avsnittet (på det sättet är jag fortfarande som ett litet barn). Eventuellt ska vi även hinna med att baka saffransbullar, mums! Sen är det bara att vänta några adventar till och sen är det julafton. I år ska jag och älskling fira tillsammans, det var så tråkigt utan varandra förra året. Vi ska vara hos Beas föräldrar på julafton och fira med dem, sen åker vi till mamma på juldagen och firar med dem och sedan annandagen bär det antagligen av till Stockholm för att fira lite med pappa och Gunnel:) Det blir lite hektiskt men det får väl bli bra. Lite annandagsrea kanske man kan hinna med uppe i huvudstaden också om man vill och har råd:)

Nu ska jag vara duktig och läsa lite plugg till innan det ska lagas fredagsmiddag, JA, jag och älskling äter ofta ganska så sent, vi tycker det är mysigt liksom. Blir nog inte heller något ätande vid tv:n, det är tråkigt på fredagar.

Inga kommentarer: