måndag 18 januari 2010

12:07

Posten är sen, det är den vi väntar på. Jag och Bea ska gå ner på stan snart, sen ska vi till Åhlens för jag ska köpa schampoo och kanske hårspray. Sen ska vi även köpa skålar på Cervera som vi har tittat på ett tag nu. Det blir iallafall en promenad ända till stan, det känns bra, lite motion har ju inte skadat. Speciellt inte oss som är dåliga på denna vana.
Posten väntar vi alltså på för att vårt paket med mina röda tygskor och Beas t-shirt från Junkyard ska komma, vi beställde detta därifrån förra veckan och nu väntar vi med spänning:) När vi kommer hem från stan ska vi börja måla första lagret i köket, kan bli spännande. Sen ska vi se om vi är nöjda med färgen imorgon bitti och i sånt fall målar vi då andra lagret. Annars får vi åka in till färgbutiken och byta färg, det sa han gubben som vi köpte färgen av. Väldigt schysst och bra:)
Men nu ska vi vänta lite till på posten, Bea spelar tv-spel...hon är nörd! därför tycker jag om henne ännu mer, min pussis<3

Inga kommentarer: