lördag 16 januari 2010

17:32

Min fin gör kasslergryta till oss nu, det blir jätte gottit! Jag har nyss kollat på första delen i de nya Johan Falk filmerna, den som heter GSI:gruppen för särskilda insatser. Den var faktiskt väldigt bra, såg den i söndags på tv4 men så orkade vi inte kolla klart. Därför hyrde vi den från lovefilm nu igen så jag skulle hinna se den innan nummer två kommer imorgon i fyran. Ska bli så spännande, det kliar i mina fingers! Efter middagen ikväll ska vi gå till Lauren här i Ryd, hon och Bea ska kolla på basket, jag ska som sagt ta med en påse godis och en korsordstidning. Ifall att det skulle bli ofantligt tråkigt. Men det tror jag inte:)

Imorgon ska vi kanske åka till Ikano igen, Bea ska kanske lämna in sin nya telefon som är lite konstig och stänger av sig hela tiden när man är mitt i ett samtal. Konstigt. Annars om det inte blir en tur dit kanske jag åker ner lite på stan när Bea tenta-pluggar. Måste förresten säga att jag åter igen är väldigt glad att jag klarade termins-tentan i skolan, känns så jävla skönt. Det ska firas hela helgen,
Puss..

Inga kommentarer: