torsdag 14 januari 2010

21:39

Igår kväll satt jag och Bea och kollade runt på kläder på Junkyard.se och lite andra sidor på fina märkeskläder till rea-priser och annat. Jag tittade egentligen efter en wesc-t-shirt som typ är röd. Jag hittade dock ingen sådan t-shirt som föll mig i smaken. Istället hittade jag dessa ljuvliga skor, de hade kostat typ 548 spänn men var nu nedsatta till 329. Jag kunde inte låta bli, jag slog till! Det känns underbart, om några dagar kommer de hem på posten och blir mina. Jag kan inte känna mig annat än lycklig. Shopping gör en lycklig, ibland.
Jag har lite gå på stan- abstinens faktiskt, så jag ska gå lite på stan i helgen när Bea pluggar, ni vet jag blir ju så rastlös av att inte göra någonting. Jag behöver bland annat några nya byxor så det ska jag kolla in och kanske prova lite på lördag. Det värsta är att jag älskar fika, jag vill fika när jag är på stan. Men jag kan ju inte fika på stan själv, det går emot mina principer. Tyvärr.
Men för att knyta tillbaka till det rastlösa jag snackade om nyss, idag blev jag så pass rastlös mitt på eftermiddagen vid typ två-tiden, jag såg ingen annan utväg än att gå och sova lite. Jag blev säkert liggande där i sängen under täcket i typ två och en halv timme eller något, superskönt. Efter detta blev det ett mysigt bad i badkaret och sedan åt vi goooud middag, jag och min fin. Matlådor visserligen men det var grekisk kycklinggryta med fetaost från i fredags så det var en verkligt supergod torsdagsmiddag. Imorgon blir det potatisgratäng, kött och sallad med lite bea-sås till middag. Bea tar pommes till, går lika bra det med. Annars blir det mest annat fredagsmys imorgon. Jeehooooo!
Btw så kom min Kings of Leon- skiva hem på posten idag, den är kanon! 5 aftonbladet-plus på den, det ni.
Men nu ska ni avnjuta mina skor lite innan ni lämnar min blogg!

1 kommentar:

bea sa...

åh jag hade glömt att jag ska äta pommes i morgon - GOTTTTT!