måndag 18 januari 2010

22:43

Vi har tittat på Idrottsgalan nu, det var mysigt. Tycker iallafall jag, Bea var nog inte lika road som jag men hon tittade iallafall med mig, min fin. Någon ny förmåga inom skidskytte, Helena Johansson vann Jerringpriset, det var roligt för henne. Så tog ju såklart Zlatan hem priset för bästa manliga idrottare, han är också värd sitt pris, precis som Sarah Sjöström som vann ett pris. Ni vet hon som bara är 15 år och redan bäst i världen, det är kul:)
Imorgon ska vi börja måla i köket, ikväll har vi maskerat med tejp överallt runt området vi ska måla, vi har tagit bort alla möbler ur köket och Bea har lagt skyddande papper över hela golvet, så vi inte ska drälla. Det blir bra skit när det är klart, vårt kök. Mysigt som faen.
Nu ska vi snart sova, klockan ska stå på åtta imorgon bitti, vi ska upp och måla och göra fint. Sedan ska jag gå till posten och hämta paketet med de röda skorna i, trodde ju de skulle komma idag, det gjorde de inte. Jag blev besviken, men imorgon blir jag det inte, då kommer de. Det är jag säker på!

Natti natti.

Inga kommentarer: