onsdag 20 januari 2010

22:48



Nu ska vi gå på bio på fredag jag och Bea, Snabba Cash står på schemat, kuuligt! Beas mamma skickade ett sms att hon och Beas pappa hade varit och sett filmen ikväll och att den var jätte bra, då fick jag liksom ett infall att vi också skulle gå och se den. Så nu är det bestämt, vi har ändå köpt billiga biobiljetter av Beas mamma som jobbar på kommunen. Det är the shit!

Noomi har btw fått Dn:s kulturpris 2010 läste jag idag på Fejjan, så bra. Noomi är bra. Den här bilden ska jag har i min kalender för 2010 som för att komma ihåg hur bra hon är, som om man skulle glömma det. Nej, men ändå. Då blir jag påmind om denna underbara skådespelerska så fort jag ska skriva en tråkig anteckning om skolan eller annat, typ böcker jag lånat på bibblan och liknande. Och såklart ska jag ha en bild på min fin<3>
Nu ska jag vara lite mer datanörd. Se och njut av fina Noomi-bilden. ¨

Puss.

Inga kommentarer: