lördag 16 januari 2010

15:15

Jag har ju inte berättat att jag under en tid har gjort en undersökning gällande olika sorters crunchy musli för att ta reda på vilken som är godast. Jag börjad med att köpa gammal hederlig vanlig Start, original alltså. Efter det var jag ändå inte helt nöjd och provad istället Start med hasselnöt, den var riktigt god. Jag var dock ändå fortfarande nyfiken på vilken som var godast så jag bestämde mig för att köpa Icas egna crunchy musli, den smakade lite mer kokos än vad jag hade velat. Jag bestämde mig nu för att prova Coops egna crunchy istället, den var ganska god den med men smakade mest kaksmulor liksom. Visst jag förstår också att crunchy är väldigt sött med mycket socker i och ska smaka därefter men denna var ändå lite föör söt för min smak. Så idag när vi var på Ica Maxi i Tornby för att vecko-handla jag och min fin så bestämde jag mig för att göra mitt val nu när jag ätit upp Coop-muslin. Start hasselnöt blev den stora vinnaren och min favorit! Great! Den ska ni absolut prova. Så nu vet ni vad jag tycker, det kan ju alltid vara till någon nytta för er som gillar sådan musli.

Ikväll ska vi äta kasslergryta med tagliatelle till, gottit. Sen blir det till att gå till Lauren och kolla på basket, ja hon och Bea är liksom lite intresserade av detta, jag följer mest med för att jag inte vågar sitta ensam hemma i vår stora lägenhet. Höhö. Men vi får se, jag kanske går hem om det blir alltför tråkigt. Har iallafall köpte en påse godis idag, gottit. Det var länge sedan sist, så jag ska äta godis om det blir för tråkigt.

Nu ska jag kanske se film eller något annat.
Puss.

1 kommentar:

bea sa...

"liksom lite intresserade", hahaha.