onsdag 6 januari 2010

15:31

Vi har äntligen flyttat, och jag är dålig på att uppdatera mitt i uppackningen/tentaplugget. Men det ska bli bättre efter tentan på måndag, jag lovar. Just nu ska jag fortsätta plugga lite och sen packa upp lite porslin i köket och diska.

Vi har inhandlat en ny jättefin radio till köket, så nu står den där i köksfönstret och passar in väldigt bra. Den kostade bara 243 kr på rean på Siba. Något annat som inte är så speciellt billigt men nödvändigt för mig är en ny dator, min har nämligen gått sönder. Bildskärmen har tydligen bränt fast eller något konstigt. Men men, mamma betalar en ny så länge så får vi göra upp en avbetalningsplan hon och jag, En ny dator måste jag ha, näta vecka börjar ju skolan igen och allt.
Nu ska jag fortsätta med viktiga saker, återkommer med updates och lite bilder från vår mysiga lägenhet, jag och min fin kommer att få det så bra här. Mys.

Puss.

Inga kommentarer: