söndag 17 januari 2010

20:21

sitter i soffan bredvid min kära flickvän, som är lite halvt osocial, hon spelar tv spel;) lite smått beroende kan man väl säga, det är inte så lätt att få kontakt med henne vid det här laget, jag har nästan gett upp. Men nu stängde hon visst av för att titta på I en annan del av Köping som börjar om fem minuter. Jag ska inte se, jag ska väl istället sitta bredvid. Kanske läsa tidningen, ni vet vi är ju så pass vuxna att vi nästan har någon slags dagstidning som vi prenumererar på. Just nu har vi Svenska Dagbladet i en månad för 49 kr. Det är nice. Så jag ska nog läsa den nu, hann inte imorse och sen är det Johan Falk-film klockan nio.
Imorgon ska jag ha sovmorgon medan Bea gör tenta, sen ska jag gå till posten eller macken eller vart nu mitt paket med mina röda skor kommer, och så ska jag köpa schampoo för färgat hår, det är slut. Jag klarar helt enkelt inte av att tvätta håret med något annat, då går min färg ur så fort. Snart dags att klippa och färga igen, känns det som. Det är dyrt men det blir fint, så det är värt! Kanske borde satsa på ett riktigt bra schampoo från frisören någon gång, det kan det vara värt. Men nu ska jag stänga av denna aparatur.
Puss.

Inga kommentarer: