söndag 10 januari 2010

18:42

nu har vi ätit köttfärssås och spagetti, det var två matlådor vi hade i frysen. det var jättegott:) ikväll ska vi se Johan Falk-filmen som går på tv4. Hoppas att den är bra, fram tills dess ska jag plugga det sista innan tentan imorgon. Eller, nej, jag kommer antagligen att plugga även på bussen till skolan också, det är ju en bit. 40 min tar det för mig att komma till Norpan om dagarna. Det kanske jag inte har sagt? ja man vet inte..
Lite senare blir det också lite ost och kex, gott. Det åt vi i fredags och nu måste vi äta upp osten innan den blir gammal helt enkelt. Därav denna lyx en vanlig söndag. Efter tisdag är jag anagligen ledig hela en och en halv vecka innan jag börjar nya terminen i skolan. Asnice. Men det blir antagligen inte alls fritt från plugg kan jag ju tänka mig. Tyvärr. Nu blir det dock plugg för hela slanten i sisådär två timmar framöver.
Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gjorde en helt egen purjolöksoppa igår!! Jag ska nog göra köttfärsås i veckan, de är gott. KRAM IDA

Victoria sa...

gott:)