torsdag 25 mars 2010

10:07

Våren får faktiskt ta och vara här nu tycker jag, därför skyndar jag idag på den lite. Jag ska cykla för första gången sedan vintern, till skolan. Eller ja inte hela vägen till Norrköping men till campus här i link och ta bussen därifrån. det är så skönt med cykel, då går det fort att komma hem när man är tillbaka i eftermiddag.
vi har egentligen föreläsning till klockan fem idag. väldigt väldigt segt om ni frågar mig. vi får se hur länge jag står ut, om jag orkar vara kvar. jag kommer ju längta hem till våfflorna så mycket att jag inte känner att jag kommer ha tid med att vara kvar till fem. jag kanske orkar till fyra, max.

en annan sak som jag helt glömde i förbifarten, en anledning till att jag skyndar på våren, jag ska ha min vita "fejk-converse" till min min kjol idag. det blir fint. självklart har jag strumpbyxor till kjolen, inte barbent, sååå somrigt och vårigt är det ju verkligen inte. Haha.

imorgon kväll blir det Friska Viljor på NH, det blir mysigt.

Inga kommentarer: