torsdag 4 mars 2010

10:41

Jag har varit med sopor, sånt där som man gör.
Jag känner mig mest mensig, gick hem från praktiken igår för att jag kände mig mensig också, det är inte det optimala direkt att gå runt i vita sjukhuskläder med roliga veckan samtidigt. Roliga veckan är mest ett uttryck som jag och Bea har kommit på, det låter inte lika dramatiskt som just MENS, haha. Men just nu så förföljer alltså denna MENS mig. Jag känner mig varm och klimakterieig, har fått små röda prickar på kinderna, tycker mest synd om mig själv hela dagarna och känner mig otroligt äcklig trots att jag har duschat, det är ju så det är. Man får liksom leva med detta trams en gång i månaden, detta trams som drabbar många, liksom.


Idag ska jag iallafall söka lite fler jobb, skrev klart mitt CV igår och sökte sommarjobb på Ikea, idag ska jag söka på apoteket. Sen får vi se vad jag mer hittar, det blir skojs! Sen kanske, kanske om bea vill så ska vi åka till Ikea och kanske kanske (om Bea vill) haha nerå, om VI vill köpa sängkläder och titta på gardiner. Vi har bestämt oss för vita eller typ benvita linnegardiner i köket och nu har vi ju verkligen allt i vårt kök förutom gardiner så det börjar vara på sin plats liksom, tycker vi.
Det börjar även bli dags för att köpa nya underkläder, jag ska köpa det på hm idag (om bea vill) haha,nej fel igen. Om jag känner att jag har råd.
Puss