torsdag 11 mars 2010

13:39


Ja vad man ska säga, Kent igår var helt magnifikt, helt underbart. Bäst var Jocke Bergs röda skor, snyggt om något. De körde många gamla favoriter men även många ljuvliga låtar från nya skivan. Jag kunde bara njuta. Jag kan inte säga så mycket mer än att: det finns inga ord.
Idag gick Bea upp halv åtta, åkte till skolan typ halv nio. Jag kände mig hyfsat pigg och tänkte inte sova så länge till, men somnade om, somnade om och somnade säkert om en tredje gång innan jag till slut vaknade, kollade på klockan och insåg att den var tjugo över elva. Sjukt ju, hur kunde jag sova så länge. Ingen som vet. Men jag ska ju även gå och lägga mig igen sen vid typ tre/fyra, bara för att jag ska ha vfu inatt, liksom praktisera natt. Det är min sista dag på praktiken för den här perioden, andra perioden återvänder jag till samma avdelning vilket jag tycker är skönt. Mina handledare är kanon så det kommer säkert funka jättebra även den gången. Halv åtta ikväll åker jag till us, kommer hem typ klockan sju imorgon bitti. Yehooo, nej. Jag vill inte sova utan min fin.....

Inga kommentarer: