fredag 26 mars 2010

17:07

Sitter och pluggar en fredagskväll, inte okej men helt nödvändigt. Jag måste klara farmakologin, så är det bara:)
Ikväll ska vi till NH på stan och kolla på några band som ska spela, jag Bea och Emelie, kanske blir något glas vin också, det blir trevligt:)
Det kan jag vara värd efter denna veckas plugg, tycker jag allt!

Imorgon blir det först till att gå på skivmässa, sedan ner på stan. Jag ska leta eftet en väska, behöver en ny till skolan och även annars med. Min är nu så sliten att jag inte vågar visa mig med den ute, knappt liksom. Jag har sett en fin ljus-beige på Sisters med blommigt tyg inuti, men den är mest fin och kanske inte så praktisk. Men jag ska titta på den iallafall så får vi se vilken jag köper se, annars får det nog blir en mörkbrun väska. Det är fint! Antar att Bea måste få vara med på ett hörn och bestämma lite också vilken jag ska köpa, hehe.

Nu ska vi nog snart ta lite jordnötter eller något annat gott. Förövrigt har vi en läsk-fri helg, det är mindre roligt men jag måste försöka skärpa mig och inte dricka det varje helg så det är nog bra.

Inga kommentarer: