måndag 1 mars 2010

12:56

Kvart i nio gick jag och Bea upp idag, jag var så trött imorse. Jag kunde helt enkelt inte ta mig upp, får bli en ledig dag hemma tänkte jag. Men iallafall, så skulle en golvfirma komma vid halv tio och titta på vårt golv i vardagsrummet, de har fortfarande inte kommit och ni är klockan ett, segt liksom. Jätteskumt.
Så vi kunde ha tagit värsta sovmorgonen iallafall, typiskt.

Nu ska jag äta lasagne-lunch och titta lite på Sex and the City, sen blire till att pillra lite med mitt fotoalbum om jag har tid med det. Kanske blir lite statistik-plugg annars istället. Om inte annat blir det en kaffe på maten, gottit!
Posten har förvrigt inte kommit tror jag, synd, jag väntar liksom på min film, men vi får se. Saker och ting brukar ju inte komma som de ska, typiskt. Haha, snacka om att jag klagar idag, ibland är det sådana dagar helt enkelt.

Puss

Inga kommentarer: