onsdag 17 mars 2010

20:08

idag har jag varit i skolan, det var roligt:) men vid två var det allt för segt med läkemedelsberäkning så jag åkte hem med tvåbussen. trodde bea var hemma för hon slutade 3 men hon hade gått till bibblan och lite så efter skolslutet så hon kom inte hem förrän typ kvart i fyra. jag fick med andra ord snällt stå utanför och vänta eftersom jag varken hade nycklar eller mobil med mig idag. riktigt idiotiskt av mig faktiskt.

ikväll har vi ätit hemlagad pizza, tittat på halv åtta hos mig, men den här veckan är det visst bittra gänget så det är inte vidare värst roligt. vi är nu så trötta att det inte blir mycket annat än sängen kvar, vi orkar helt enkelt inte se tv, det är inte alltid man gör det.

fick också reda på idag att jag är ledig torsdag, fredag. på fredag eftermiddag ska jag och bea hem till emma och simon och fika, sedan blir det tacos på kvällen med emma:) mysigt pysigt, så kul att de har flyttat hit så vi kan umgås mer ofta nu, kanoners!

förövrigt ringde några barn på förut och ville sälja asgoda kakor från "mormors goda" eller vad de nu heter, så tackade bea NEJ,... men liksom hallå!! ja, jag blev lite ledsen, jag hade iallafall köpt av de stackars lilla barnen som bara försökte samla ihop lite pengar till sin klass. dessutom är ju kakorna/delikatobollarna från det märket så goda att man liksom inte kan motstå. nästa gång ett barn ringer på ska jag öppna dörren, så att det blir någon ordning här i världen...

2 kommentarer:

bea sa...

jag har väl annat att köpa fr mina pengar! skivor typ.

Victoria sa...

haha ja jag vet;) jag får köpa istället om charmtrollen kommer tillbaka!