torsdag 18 mars 2010

14:50

Bea sover lite, jag kan nog inte gå och lägga mig för då blir jag så trött. slog i huvudet i väggen idag och nu nojar jag mig inför en hjärnskakning. jag tycker att jag har lite ont i huvudet och att det är lite snurrigt men det är nog mest inbillning...drömmer mig tillbaka till den tiden då jag fick pizza på sängen för att jag hade hjärnskakning, det var mysigt. haha.

ikväll ska vi träffa emelie och karolina, äta brieost med kex och ha det fint, liksom. innan det ska jag och bea äta kycklingrulle, det var egentligen fredagsmaten men imorgon åker vi hem till emma och fikar och sedan ska vi även äta middag med henne på kvällen, tacos står på menyn liksom! gottit.
nu ska jag försöka att inte drömma mig bort så mycket utan plugga istället, får se hur det går.

puss

Inga kommentarer: