tisdag 2 mars 2010

11:17

Idag har jag praktik mellan halv två och halv tio, kväll igen alltså. Det är helt okej, men jag hade mycket hellre varit hemma med min fin och inte låtit henne vara ensam hemma hela kvällen. Imorgon kväll ska jag iallafall vara hemma och sen på torsdag är jag ledig, skönt. Inte lika skönt att jag sen ska praktisera fredag kväll, lördag dag och söndag kväll följt av även måndag dag, shit liksom. Jag kommer att vara trött liksom.
Förövrigt är min fot lite blå, ringde sjukvårdsrådgivningen idag för att jag undrade vad sjutton som hade hänt. Hade liksom inte vrickat eller stukat foten eller så den bara började värka och sedan blev den blå igår kväll.
Men tanten där trodde iallafall inte att det var något speciellt, kanske en liten liten propp i min fot, usch tänker man ju då, men ja. Jag skulle mest vila och återkomma om det blev värre.

Nu ska vi snart fika lite, det är mysigt. Jag och min fin.

1 kommentar:

bea sa...

din fot är knäpp