måndag 1 mars 2010

20:56

Kaffet står på, min fin har gjort iordning. kaffe är bra grejer det.
idag skulle jag åka ner på stan vid tre, möta bea som varit i skolan innan, vi skulle ta bussen till Tornby köpcenter och handla mat på Ica Maxi, det blev dock ingenting av med det. Bussen gick aldrig, alla bussar var inställda och hade slutat vara i trafik sa chaffisen precis när vi skulle gå på, vi hade alltså åkt ner på stan helt i onödan. Men sen var det faktiskt inte alls i onödan visade det sig. Vi gick en sväng till Ur&Penn, jag tittade lite på klocka och hittade en fin Casio one. Den hade kostat 998 kr men var nu nedsatt till 400 spänn, och jag hade presentkort på just 400 som jag fått av mamma i fösse-present. jag köpte klockan. Sen gick jag och bea till wesc-butiken här i stan. Där hittade jag ett par elvin-byxor, typ chinos, de hade kostat 700 men jag fick dem nu till halva priset, bara 350 kr. När jag stod inne i provrummet ropade Bea att hon även hade hittat ett par skor till mig, ett par jättefin rutiga vans skor. De var också nedsatta till bara 300 kr, jag slog till på dem med och kom hem med 3 nya fina saker. Imorgon ska jag ta bild och lägga ut åt er, nice bajs!
Nu ska jag fortsätta pillra lite med mitt cv så man kan börja söka jobb någon gång.

Inga kommentarer: