onsdag 31 mars 2010

17:33

Snart är det påsk, liksom. Känns väl liksom sådär, det är liksom inte riktigt jättekul. Jag har aldrig, liksom känt att påsk är min grej. Visst gillar jag mat och påskmust och sånt, men liksom, det är ändå ingenting som jag mååste ha eller påsk är ingenting jag måååste fira. Men typ alla andra måååste fira, så då får de gärna göra det. Visst! Ha så kul.
Själv ska jag åka till Nyköping, liksom äta lite påskmat, kanske dricka lite påskmust och låtsas att det jag får av mamma är en vanlig present som hon bara kallar "present i påskägg".

Det var kul när man var liten, nu är det mest rörigt tycker jag. Men jag accepterar helt enkelt att andra vill fira och önskar dem en glad påsk. Själv tänker jag umgås med dem jag tycker om ,mysa till det lite extra. men inte för att det är påsk...

Liksom.

Inga kommentarer: