söndag 15 augusti 2010

10:49

Söndag idag, en mysig sådan. Gick upp klockan kvart i tio ungefär. Var jättetrött, antagligen på grund av att jag hade drömt värsta drömmen i natt. Eller något. Jag drack kaffe och åt scones från igår till frukost, tittade på ett avsnitt av vänner och nu ska jag plugga, resten av dagen.
Igår kväll var jag och Bea på stan, det var någon sorts liten musik grej på stan, massa fjortisar mest, och så vi. Vi som först gick och köpte varsin glass på Ben& Jerrys stället. Sen blev det en promenix upp till "festival" området för att sedan gå vidare en promenad genom stan. Vi gick lite varstans där vi kände för och runt nere vid ån lite, det var mys! Mycket folk ute, men som sagt mest fjortisar...

Bea jobbar idag med så jag är ensam tills typ klockan tre, segt.

Inga kommentarer: