tisdag 10 augusti 2010

12:17

LEDIG idag, skönt! Imorse fick Bea åka till jobbet typ en timme extra för att ingen var där, hade blivit någon som försov sig. Sånt händer, haha! Sen ska Bea jobba igen, från två till halv nio.
Ikväll ska jag faktiskt se Allsång på Skansen, har ratat det lite i år vill jag erkänna men idag var det hyfsat bra artister så det känns ändå rätt så kul.
Annars idag blir det till att plugga för fulla muggar, tentan börjar ju närma sig mer och mer. På måndag gäller det! Sen ska jag kanske åka ner på stan till bibblan, men vi får se. Om jag orkar...ni vet jag är en lat jävel ibland. Det erkänner jag.

Nu erkänner jag också att jag lyssnar på Winnerbäck (inte för att det måste erkännas för att jag skäms för det eller så) jag bara kände för att skriva att jag "erkänner" som det så fint heter. Eller "om jag ska vara ärlig" som man också kan säga när man verkligen menar det man säger, typ. Eller något.

Inga kommentarer: