tisdag 31 augusti 2010

18:58

Andra dagen i skolan avklarad! Nu sitter jag här och ska försöka hitta information om två helt skilda ämnen. Sexologi, och hur ronder fungerar på olika avdelningar och hur man kan göra dem bättre. Ni som inte är så bekanta med ordet ronder eller rond vet antagligen typ inte vad det är men det kvittar, det har typ ingenting med sexologi att göra så det bli två helt skilda ämnen.

Som sagt, andra dagen i skolan. Vi var på sjukhuset och hade basgruppsträff i ett sådant där grupprum, sen gick vi ner till min gamla avdelning 44 där jag hade min sex veckors praktik i våras och vintras. Skojigt! Det är därifrån och i samarbete med dem som vi ska göra vårt förbättringsarbete dessa två veckor, kan ju bli skoj!

Något som var mer skoj idag: när jag kom hem från stan och skolan insåg jag att jag hade haft prislappen i min skjorta kvar hela dagen, den hängde där och dinglade bak i nacken när jag kom hem, konstigt att jag inte hade känt någonting. Men men, jag klippte bort den och kände mig lugn över att jag inte hade tagit av mig skjortan under skoldagen, då hade ju iallafall inget sett mitt roliga misstag.
Nu: alltså plugg, sen promenad med älskling och efter det saft och bulle, eller kaffe och bulle.

Över och ut.

1 kommentar:

bea sa...

hahahhahha lappen i skjortan! hahahhaha