måndag 23 augusti 2010

17:39

På fredag ska jag och Bea åka till Stockholm, det blir shopping, fotoutställning med Annie Leibovitz och såklart mysiga fikastunder och restaurangbesök, mysens pysens!

Idag har vi varit lediga hela dagen, jag och älskling. Nyss fick vi ett ryck och tänkte att vi kanske kunde åka till Norpan ikväll och träffa Emelie och Karolina men så svarar de inte på sms nu, så det kanske inte blir något. Hade annars varit roligt. Imorgon ska jag jobba kväll mellan halv tre och halv nio. Det är bra, pengar är aldrig fel!
Om exakt en vecka har jag varit på NH för första skoldagen denna termin, det känns lite heavy att hela sommaren redan har gott, lite sorgligt liksom, men ja. Vi överlever nog. Snart kommer ju hösten med alla mysiga löv som faller till marken, alla kvällar/dagar som är sådär regniga och mörka då man kan krypa ihop här hemma och bara mysa med en kopp kaffe. Det är liksom kvalitetstid. Sen vet jag att Bea tycker om hösten väldigt mycket, hon tycker också om mig, väldigt mycket.

Puss

Inga kommentarer: