lördag 21 augusti 2010

18:46

Idag har jag beställt kläder på Hm. Den här bruna kjolen nedan och ett vitt linne. De hade massor av mer fint som jag ville ha men jag bestämde mig för att shoppa mer på riktigt om jag och Bea ska åka till Stockholm något nästa vecka. Vi får se om det blir av och så vidare.
Ikväll gör Bea värsta stora lasagnen som ska bli såå gooud att äta till middag. Efter maten blir det läsk och godis till Shutter Island. Vi har sett den filmen förut men nu när man vet hur allt "ligger till" kan det bli roligare tycker vi.
Imorgon och på måndag är jag ledig, skönt. Bea jobbar bara 9-11 imorgon och sen är hon också ledig måndag. Nice! Fick även lönebesked idag, feeeeta lönen som väntar mig alltså. Gött! Ännu gladare nyheter är väl att jag och älskling ska fortsätta tjäna pengar i höst med, lite extra genom att jobba på campingen även då. Kanoners. Nu ska jag snart smörja formen till lasagnen, sen blir det sallad-making.

1 kommentar: