måndag 9 augusti 2010

16:53

Lyssnar på kent. Kom hem från jobbet vid tjugo över tre ungefär. Jobbade från halv åtta imorse. Har varit en ganska så lugn dag på jobbet och det är ju aldrig fel. Imorgon är jag dessutom ledig, har bett om att få vara lite extra ledig den här veckan då jag har tenta på måndag så jag behöver plugg-tid.
Idag på jobbet hann jag inte äta någonting, trots att det ändå var lugnt. Jag åt nu när jag kom hem, en matlåda med kycklingpaj. Senare ska jag laga kycklinggryta med saffran & tomat- creme fraiche med cous cous till men det blir en sen middag. Typ runt nio-tiden, för min älskling ska jobba till halv nio ungefär och då ville vi äta tillsammans (vilket vi aldrig hinner annars när båda jobbar kors och tvärs) så det blir mysigt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite en stund, bläddra lite i min nya Elle-tidning som kom på posten, sen blir det plugg. Måste prenta in olika läkemedel och dess verkan i min hjärna. Kul jul!

Inga kommentarer: