torsdag 19 augusti 2010

15:03

Jag skulle ha jobbat idag men jag var lat och seg och sur. Så Bea var världens snällaste och tog mitt pass. Istället ska jag jobba för henne imorgon eller någon dag nästa vecka.
Idag har vi varit på stan, jag och min fin. Vi köpte lite saker faktiskt: en jättefin disktrasa, ett pastamått, muffins/bull-formar och Leilas senaste kokbok: one more slice. Vi har ju den första som heter a piece of cake. Skojigt!

Ikväll tänkte vi åka ner till stan för att se utomhusbion men vetesjutton hur det blir nu. Regnet ju bara öser ner, även om det inte regnar sen lär det ju vara ganska så blött att sitta där och kolla. Mitt i gräset liks.. Jaja, vi får se. Ikväll ska vi iallafall äta lyxmat: rökt lax tillsammans med tagliatelle i cream fraiche med paprika & chili smak. Gottigt! Ska laga mysmiddag till min fin tills hon kommer hem från jobbet.

Pussis.

PS. Bilder från dagens inhandlande på stan kommer snart.

1 kommentar:

bea sa...

jag är sugen på mat! här på jobbet händer nada.