onsdag 18 augusti 2010

15:08

Sitter på jobbet, chefen skickade nyss ett sms: "Kan du sopa och torka golvet i personalutrymmet ikväll. Ring om det är någonting du undrar över "Anonyms" betalning. "
Jaha, då är det bara att ta fram sopkvasten och moppen. Känns ändå helt okej med tanke på hur lite det antagligen är att göra här, segt liksom.
Efter jobbet ikväll, om det är fint väder vill säga. Då ska nog jag och finis åka in till stan och se utomhusbio, de visar Farsan. Kan ju bli kul. Höhö.

Nu ska jag gå in på min mail och se om tentaresultatet gått bra, har antagligen inte kommit än och kommer säkert inte att komma förrän om typ mer än en vecka. Men jag kan ju alltid hoppas. Funderar på att beställa lite skojs från hm när jag ändå sitter här och segar, hittat massor av fint i den nya katalogen som jag vill ha. iiiihhh! men men, som sagt, jag jobbar på med att göra...INGENTING.

Pussis

1 kommentar:

bea sa...

här hemma händer heller ingenting!