onsdag 11 augusti 2010

12:14

Idag ska jag jobba. Från klockan två till klockan åtta, typ. Det blir ju trevligt! Eller så hade jag hellre varit ledig, ja juste! Men imorgon är jag ledig igen och sen jobbar jag dag fredag för att sedan få vara ledig ända tills onsdag. Bara ett möte på tisdag som vi ska ha allihopa på jobbet. Däremot så har jag ju tenta på måndag så det var ju inte direkt en ledig dag, om man säger så. Typiskt.

Idag har jag inte gjort alls mycket, gick upp klockan tio efter många om och men. Åt yoghurt med musli och ägg till frukos och tog en kaffe till det. Tittade lite på tv, sen gick jag och tvättade mig, borstade tänderna och smörjde mina ben (intressant för er att få höra), och sen diskade jag litegrann. Nu sitter jag alltså här och ska ta mig i kragen för att plugga lite. Måste ju få någonting gjort innan jag går till jobbet, höhö!

Inatt drömde jag att jag och Bea fick ett barn, det var ju väldigt underligt att detta barn även kunde prata så fort det kom ut ur min mage. Sen efter några timmar kunde barnet gå och hade vuxit typ till fyra års ålder. Till råga på allt gick jag och Bea runt på stan i flera timmar och kom till sist på att vi hade glömt att mata den stackars nyfödda kraken som bara låg och sov därhemma hos pappa. Väldigt, väldigt konstig dröm!!!!

Inga kommentarer: