tisdag 31 augusti 2010

21:55

Jag och älskling har varit ute och gått, i en hel timme:) så skönt och vi kände oss så duktiga på något sätt! nu är man sådär skönt trött igen och ser verkligen fram emot att få krypa ner i sängen snart och bara gosa in sig i täcket! Det ska jag banne mig snart göra.

Imorgon är det föreläsningar mellan halv tio och tolv som gäller, sen ska jag och älskling gå en snabb sväng på stan och käka lunch. Eftermiddagen/kvällen lär antagligen bestå av plugg, plugg och plugg. Men det är ändå rätt så skönt att vara tillbaka i vardagen, plugga i veckorna, dricka halvgott kaffe och halvt lyssna på den lilla människan som står där framme och pratar. De är nice, sen är man ledig på helgerna. Det är annat än vad man kan säga om jobbet där man ska infinna sig typ jämt, suck!

Men nu somnar jag nog snart, så
över & ut.

Inga kommentarer: