tisdag 10 augusti 2010

18:09

Jag kan inte låta bli att liksom pilla på mina tånaglar, nu har det hänt igen. Den här gången gick det så långt att jag rev bort en nagelbit så att det började blöda asabajsa mycket på stackars lilltån. Fick bli till att plåstra in hela lilla tån i två plåster. Uschibuschi!
Pratade nyss med älskling i telefon från jobbet, saknar henne här hemma. Tror att hon saknar mig också på jobbet. Hon slutar vid halv nio men ska stänga campingen vid åtta så förhoppningsvis är hon hemma vid halv nio. Då blir det matlagning, pastsallad med grillad kyckling, fetaost, tomat, gurka och salladslök i, mums! Till det hela blir det creme fraiche med gräslök och örter och kanske en liten liten överraskning till min älskade om jag lyckas!
Nu ska jag fortsätta plugga lite i en timme ungefär innan det är dags för tv: C/o Segemyhr klockan halv åtta! Bye bye then!

Inga kommentarer: