måndag 11 juli 2011

11:58

Jaha ni, ledig idag och imorgon, sen nattjobb onsdag och torsdag igen. Är såååå hääääär suuuuuur över att jag jobbar just den kvällen/natten då Sverige spelar Semifinal mot Japan på onsdag, så jädra typiskt. Inte kan man spela in heller nu förtiden...

Idag sov jag iallafall länge, till 1o närmare bestämt, välbehövligt efter mina 8 timmars sömn på två dygn när jag jobbat natt, fast börjar faktiskt vänja mig nu. Har bara segat sedan jag gick upp, ska snart hoppa in i duschen och sen äta lunch innan jag cyklar ner till stan för ett bankärende (sätta in pengar). Ikväll ska vi ha picknick med Emma & Simon, om det inte regnar, man vet aldrig hur vädret blir nuförtiden....

Tänkte även försöka hinna med lite transkribering av våra examensarbetes intervjuer på eftermiddagen, samt lite strykning, får se hur mycket som hinns med.

Lunch blir iallafall typ Keso med riven morot iblandat och ja, kanske något mer..vi får se!

Inga kommentarer: