tisdag 19 juli 2011

12:22

Idag är det min sista dag ledigt innan jag jobbar två nätter, onsdag & torsdag närmare bestämt:) Sen jobbar jag måndag & tisdag natt nästa vecka innan jag och Bea åker till landet till hennes föräldrar några dagar, skoj!

Men först är det alltså idag som gäller, jag ska snart cykla ner på stan och kanske köpa en orkidé som jag och älskling vill ha för de gamla dammiga blomcheckar som ligger och dammar i vår garderob. Det blir en vit eller en vit med bara en gnutta rosa i, alltså blomman. Orkidéer är fina tycker jag, de ser liksom lite lyxiga ut!
Sen ikväll om det blir fint väder ska vi kanske hitta på något med Lauren, sitta någon stans i stan o ta en kaffe eller liknande, ja vi får se vad dagen bjuder på:)
Men först alltså cykeltur...älskling är på jobbet mellan 12 och 16 så det är iallafall inte så länge idag, skönt! Börjar bli långdraget att vara hemma ensam såhär mycket på dagarna, man blir ju sååå rastlös.

Inga kommentarer: