måndag 25 juli 2011

15:31

Fick nyss ett sms av Emma att vi ska dricka kaffe på stan imorgon eftermiddag, det blir mysigt. Jag jobbar ju inatt och sover till tolv imorgon och sen är det faktiskt kul att hitta på något, känns alltid som om dagen blir så kort annars innan man ska tillbaka till jobbet imorgon kväll igen. Hoppas förövrigt att det går bra inatt, inga oväntade händelser, lugn och ro och lite småprat med de pensionärer som är vakna, det gillar jag. Ska ta med lite tidningar så jag har att läsa också om det är alldeles för lugnt.

Idag har det inte blivit mycket gjort annars, gick upp 8 för att titta på Nyhetsmorgon och äta lite frukost, gillar att gå upp tidigt dagen jag ska jobba så att dagen blir lång och skön innan jag åker iväg på kvällen...Har annars mest vilat, läst tidningar, sett ett avsnitt Greys Anatomy på säsong 4 som jag ju fyndade på Onoff i helgen, 104 kr bara:) och ätit lunch..Sen när Bea kom hem från jobbet vid två åt hon också lite lunch innan vi gick till affären för att köpa lite smågrejs. Nu ska jag sitta här och kolla lite priser på resor och hotell till London och Paris, som vi ju funderar på att besöka, något utav dem alltså, i höst..får se vad det blir...

Inga kommentarer: