tisdag 5 juli 2011

15:51

Jaha ni, kom precis in från min powerwalk, mycket kan jag säga men det viktiga som jag nu vill lyfta fram är att det INTE är bra alls att äta äggmacka innan man går ut och går sådär. Kroppen blir totalt som en deg, kände mig verkligen seg och fick kämpa på för att komma runt min vanliga runda på 60 min, trist! Det ska ju vara lätt att motionera, inte helt tungt. Så nästa gång ska jag powerwalka på nästan tom mage, eller på en mage endast innehållande frukt.

Älskling är på jobbet, hon jobbar kväll så jag ska vara ensam hemma ända tills halv elva ikväll typ. Vad ska jag hitta på hela tiden???? Funderar dock på att snart börja städa, efter att jag har duschat, gör nog inte allt idag men damma kan jag ju alltid börja med!

Sen ikväll ska jag laga Emmas korvgryta med cous cous till middag och se Allsång på Skansen i min ensamhet, det ni!

Inga kommentarer: