torsdag 21 juli 2011

15:46

Första natten gick väl sådär, det var ganska mycket att göra och det krävs verkligen tålamod att jobba med dementa penschisar. Men jag klarade det och nu väntar natt nummer två, känns alltid lättare då och när man vet att man efter den natten är ledig sen. Jag är nu ledig fredag, lördag & söndag så det är väldigt lyxigt.

Gick upp runt kl 13 idag, åt lite lunch och tog sen en dusch. Älskling kom hem mitt i allt detta och vi tog en kaffe och såg ett avsnitt Vänner efter mitt långdragna duschande.

Ikväll innan jobbet ska vi laga frittata igen, jag vet att vi äter det ofta men vi varierar ändå ofta innehållet. Ikväll ska den innehålla fetaost, potatis och bacon, tror det blir väääldigt gott!
Förresten så har mina handskar som jag beställde häromdagen kommit nu så jag ska snart cykla ner till Preem och hämta ut mitt paket, göttis!

Inga kommentarer: