måndag 18 juli 2011

19:41

Får ont i själen när jag ser folk på tv i 60-årsåldern som har varsin säng på vardera sida om sovrummet istället för en dubbelsäng...trivs man inte med varandra? Eller vad är problemet? Älskling sådär okänsliga får vi aldrig bli!!

Kollade nyss på hyllningen av damlandslaget i Göteborg, skoj! Åt sedan middag efter det kalaset, samma mat som till lunch. Jag och älskling lagade det i förmiddags (redan runt klockan elva) eftersom att hon skulle jobba ikväll och behövde matlåda och jag behövde middag likaså tills ikväll. Tomatsås med riven morot, gul lök, krossade tomater och naturell creme fraiche med kryddor rörs ihop och kokas sen äter man denna godhet med spaghetti och smulad fetaost ovanpå, mums!

Nu ska jag kolla runt på nätet lite, kolla lite roliga höstkläder, fick mersmak när jag kollade in delar av HM:s höstkollektion:) Det tråkiga med sommaren är att man aldrig kan klä sig speciellt snyggt, hösten är roligare med kjolar, strumpbyxor, söta mössor & vantar och massa fina scarfs! Det är iallafall min åsikt så ni vet, tills i höst!

1 kommentar:

bea sa...

jag ska alltid ligga precis bredvid dig och krama dig hela nätterna! (förutom när jag dreglar på min kudde - då vill jag ha privacy i min del av sängen)