onsdag 20 juli 2011

14:40

Inatt ska jag jobba, imorgon natt också. Jag har alltid lite ångest innan, ni vet sådan där ångest man har för egentligen ingen anledning, som typ timmarna innan man skulle till körskolan för en körlektion?? (Bea vet iallafall).. Men det blir skönt att jobba två nätter, man känner bättre då att pengarna kommer rulla in i augusti än om man sitter hemma om dagarna..Jag får inte klaga när jag har ett så slappt sommarschema.

Igår var jag duktig och transkriberade en del på våra intervjuer till examensarbetet, skönt. Ska nog fortsätta med det lite imorgon eftermiddag...så det blir gjort bara, då känner man sig mer nöjd.

Idag har älskling namnsdag, det är Margareta, andranamnet. Men just idag firar vi mest med en kaffe, i helgen blire kaka istället, någon måtta på godsakerna, det är ju mitt i veckan för guds skull!

1 kommentar:

bea sa...

maggan karlsson firar med en pluggkväll och mackor!