torsdag 21 juli 2011

16:02

Imorgon är det ju freedag äntligen, då ska jag och Bea gå till Lauren på kvällen och se på Lost, vi är just nu på säsong 3, spännande värre! Och igår hade ju, som vi alla vet, älskling namnsdag så då ska vi fira det lite också med sockerkaka (hon har själv valt det). Är ju inte lika roligt att fira namnsdagar mitt i veckan så det blir mysigt.
Vad händer annars i helgen?
- Plugga examensarbete
- Läsa tidningar (guud så många prenumerationer jag har, måste läsa ikapp)
- Se film, (vi har två filmer från lovefilm vi måste se nu, ta oss i kragen)
- Städa, dammsuga och göra fint hemma:)
- Slappa i solen, om det kommer fram någon sol vill säga

Ja, det är väl ungefär det, och såklart ta hand om Gerd, vår nya fina orkidé, så hon känner sig välkommen i familjen:) Så nu vet ni, det här är min helg, ungefär.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ja har en liten fråga till dig..hur gör ni när ni är ute och äter eller tar hem take away eller handlar mat, betalar ni varanann gång eller hur brukar ni lägga upp de? har precis börjat dejta en person och jag tycker det är jätte svårt med hela den grejjen. tack för en fin blogg!